HİZMETLERİMİZ

TOPLANTI ve ETKİNLİK YÖNETİMİ

  • İçerik, pazarlama ve satış yönetimi konularında başarıya taşıyan üstün performans amaçlayan projeler planlamak.
  • Toplantıya değer katan isimleri kurumla buluşturmak.
  • Kurumunuzun tanıtımını en son sunum tekniklerini kullanarak görsel show ve değişim yaratmak.
  • Etkinliğiniz için en uygun mekanı bulmanızda rehberlik etmek, tüm altyapıyı hazırlamak ve süreci yönetmek.
  • Yerli ve yabancı şirketlerin iç ve dış müşterileri için gerçekleştirmek istedikleri profesyonel organizasyonları kurgulamak.
  • Katılımcıların akıllarında olumlu izler bırakmak.
    • Basın Toplantıları
    • Eğitim Toplantıları
    • Bayi Toplantıları
    • İç ilet işim, Satış ve Motivasyon Toplantıları
    • Outdoor ve interaktif etkinlikler …
    • Açılışlar, Davetler , Ödül Törenleri, Kurumsal Kutlamalar ( yeni yıl, yıl dönümü … )
    • Yeni ürün ve Proje Lansmanları

KONFERANS ve SEMİNER YONETİMİ

  • Sektörünüze yönelik Konferans ve / veya Seminer içeriğinin geliştirilmesi için gerekli altyapı ,danışma ve çalışma grubunun oluşturulması.
  • Konferansın ana temasının belirlenmesi ve düzenlenmesi.
  • Belirlenen ana tema çerçevesinde zirve içeriğinin tasarlanması ve yönetimi.
    • İçerik yönetiminin bütçelendirilmesi ve yönetilmesi.
    • Alt başlıkların belirlenmesi.
    • Yurt içi ve Yurt dışından Konuşmacıların bulunması, anlaşmalarının yapılması.
    • Konuşmacıların ana tema ve program çerçevesinde yönlendirilmesi.
    • Konferans programının bir bütünlük içinde hazırlanması.
    • Konuşmacılarla ilgili tüm lojistik işlerin yürütülmesi (geliş-gidiş, konaklama, transfer, konferans mekanına ulaşım, dokümantasyon, vb…)

DOĞRUDAN PAZARLAMA FAALİYETLERİ

  • Tüketicinin zihninde bir yer edinerek dikkatin çekilmesi.
  • Tüketicinin ürün ve hizmetlerini almaya ikna edilmesi.
  • Tüketiciden müşteri yaratılması konusunda yaratıcı sunumlar hazırlanması.
    • Satışa bağlı teşvik ve ödüller
    • Satış noktalarında pazarlama
    • Numune dağıtım , tadım
    • Yarışma , oyunlar outdoor ve interaktif etkinlikler
    • Çekiliş ve Kampanyalar
    • Geri Bildirim ve Raporlama

SPONSORLUK YÖNETİMİ ve DANIŞMANLIK

  • İş tanımı çerçevesinde pazarlama ve iletişim stratejinizi belirlemek ve buna uygun yol haritasını, iş planlanlarının yapılması ve uygulanması
  • Belirlenen stratejiler doğrultusunda gereken tasarım, üretim uygulamalarının yapılması
  • Üretilecek işin planlaması, satın alma faaliyetlerini belirlenmesi ve koordine edilmesi
  • Sosyal sorumluluk projelerinizi organize etmek, fikirlerimizin paylaşılması
  • Gerekli durumlarda sponsorluk pazarlaması ile ilgili tüm süreçlerin yönetilmesi
  • Sorumluluk alanlarıyla ilgili araştırma, geliştirme ve raporlama çalışmalarını yapılması ve/veya koordine edilmesi
  • Sponsorluk sürecinde gönüllü çalışanların temini ve organize edilmesi